#9


Hai Hello *lambai tangan*

It's been a long time not updating the blog. Well CFS's life quite tough though. HAHAHA acah acah speaking pulakk sister.

Btw, dah 3 sem aku kat sini and this is my first entry about  CFS. Alhamdulillah setakat ni, all is well. Tapi sem 3 ni lah yang banyak bagi impak kat aku. Impak jadahnya hahahaa. Well said, I consider this sem is the best (!)

Sem 3 ni lah aku baru rasa aku ada kawan, ada roomates, ada life dekat CFS ni. Bila cuba ingat balik, aku pun tak boleh nak ingat macam mana aku boleh rapat dengan semua semua ni. Saidah yang masa sekolah dulu dah start nak beraksi. Perangai Joyah tu dah keluar sikit sikit. But somehow aku kena control semua tu mengikut keadaan dan situasi. Kalau main keluar je elak aku tak de kawan balik je HAHAHAHAHA

But seriously, aku dah start sayang semua macam aku sayang kawan kawan aku kat sekolah and aku dah rasa takut hilang, berpisah dengan diorang *poyo*. Pelbagai suka duka pahit manis yang aku dah lalui sama sama dengan diorang. Mmps ayat tak boleh bla HAHAHAHAHA

So sekarang tengah study week untuk final sem 3 means that aku ada lagi satu sem je dekat asasi ni before sambung degree. To be honest, I never expect that I would be one of the students of IIUM.

First time aku tau pasal IIUM masa form 1, lawatan sekolah after SIB. Masa tu tak terlintas pun nak pursue study dekat situ. Bila dah form 4/5 lagi lah tak teringin langsung sebab katanya IIUM ni dah macam MP kedua sama macam USIM. Tapi tu lah kan, apa yang kita tak suka tu lah boleh jadi yang terbaik untuk kita.

Apapun, aku tak menyesal pun dengan apa yang dah jadi, apa yang aku dah lalui. Sesungguhnya Allah mengetahui apa yang kita tidak ketahui. I'm happy with my life and I'll survive,

Terima kasih untuk semua yang support. xoxo :)





1 comment:

Anonymous said...

i've got nothing to say . . except : FiiHifzillah, sahabat .

love ya' : AMIRAH *eh . aku tulis komen ni sendiri?* HAHA . my other half of AMIRAH .